Izazovi digitalizacije

Izazovi digitalizacije sa kojima se suočava industrija nekretnina

Kada shvatite prednosti digitalne transformacije i alate koji to omogućavaju u nekretninama, postavlja se još jedno pitanje. Koje su potencijalne prepreke na putu i ​​kako ih prevazilazite? Budite svesni ovih izazova.

Uspešno usavršavanje stručnjaka za nekretnine zahteva procenu, izvođenje obuke i jačanje kulture kontinuiranog učenja

.

Prvo, procenite trenutne sposobnosti osoblja u vezi sa digitalnim usvajanjem vaših postojećih tehnologija i softverskih aplikacija. Identifikujte specifične nedostatke u veštinama koje ograničavaju napredak i prepoznajte da oni koji su manje upoznati sa tehnologijom mogu imati više vremena da se prilagode nekim sistemima. Odavde možete shvatiti šta da date prioritetu.

Zatim obezbedite obrazovne resurse i obuku za sve nove alate ili mogućnosti. Upotpunite ovo lako dostupnim resursima podrške koji pružaju podršku performansama svim krajnjim korisnicima tehnologije, u toku rada. Ovo se može postići kontekstualnom podrškom u aplikaciji koja pruža podsticaje, savete i resurse u trenucima trenja.

Uz uputstva u aplikaciji i ugrađenu podršku za performanse, profesionalci za nekretnine su ovlašćeni da u potpunosti iskoriste novi softver u toku posla, uklanjajući barijere koje ometaju produktivnost i usvajanje tehnologije.

Konačno, ugradite digitalnu pismenost kao deo stalnog profesionalnog razvoja, a ne kao jednokratnu inicijativu za obuku. Strpljenje i posvećenost usavršavanju je uslov za usvajanje i optimizaciju u celoj organizaciji.

Migracija podataka sa starih sistema

Prelazak sa starih baza podataka i softverskih platformi na modernizovane informacione sisteme o nekretninama predstavlja izazov. Naročito kada treba da uzmete u obzir podatke koje već imate, plus kako ćete se nositi sa stalnim prilivom novih podataka.

Vaši prvi koraci u modernizaciji zastarelih aplikacija trebalo bi da uključuju dokumentovanje definicija polja, konfiguraciju toka posla kroz procese, mapiranje poslovnih procesa i integraciju dodirnih tačaka između softverskih sistema. Uzmite u obzir sve izveštaje i analitiku u zavisnosti od vaših trenutnih skupova podataka. Ovaj proces će vam omogućiti da steknete uvid u trenutno stanje vaših podataka.

Moraćete da standardizujete svoje skupove podataka da biste snimili bitne zapise iz više nasleđenih okruženja pre konverzije. Zatim metodično testirajte tačnost konverzije pre nego što premestite svoje podatke i pređete sa starih sistema. Angažovanje pomoći konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju za migraciju može učiniti ceo proces lakšim i pomoći vam da brže završite svoj put transformacije.

Razbijanje silosa podataka

Velike organizacije koriste u proseku 367 različitih softverskih alata, stvarajući silose podataka i ometajući procese. Ovo otežava radnicima da sarađuju unutar svojih timova i sa onima u drugim odeljenjima.

Kompletan pogled na poslovanje nekretninama zahteva premošćivanje jaza između podataka i odeljenja. Da biste to postigli, morate učiniti integrisano upravljanje podacima prioritetom u celoj organizaciji. Kreirajte jasne politike i standardne operativne procedure (SOP) za pristup podacima, bezbednost i zadržavanje.

Sa tehničke strane, dovođenje svih podataka u objedinjene sisteme je ključno, ali izazovno. Konsolidujte osnovnu infrastrukturu, tako da svi rade sa zajedničke početne tačke. Vaš cilj bi trebalo da bude postavljanje sistema za smanjenje ovih silosa i povećanje transparentnosti.

Pružanje kontekstualne podrške krajnjem korisniku

Ako nemate pomoć pri usvajanju novih aplikacija, tehnologija ili procesa, nećete moći da maksimizirate vrednost svojih digitalnih investicija. Uvek će postojati kriva učenja koja će pomoći novim korisnicima. Ipak, uz kontekstualnu strategiju podrške krajnjim korisnicima, možete pružiti pomoć u realnom vremenu koja omogućava vašim agentima bez ometanja produktivnosti.

Podesite službu za pomoć tako da krajnji korisnici mogu da pristupe vodičima za rešavanje problema, pošalju karte za pomoć ili započnu sesije daljinske pomoći za rešenja na licu mesta. Ovo možete dopuniti onlajn kursevima, savetima u aplikaciji, forumima i drugim opcijama samousluživanja kako bi vaš tim mogao da izbegne osećaj preopterećenosti.

Zatim proučite zahteve za podršku da biste razumeli nivoe stručnosti korisnika. Nekima su potrebna tehnička uputstva, dok drugi imaju osnovna pitanja „kako da“. Cilj vam je da uhvatite prepreke za usvajanje tehnologije za vaš tim i vaše klijente ili kupce.

Sa platformom za digitalno usvajanje (DAP) kao što je Vhatfik, organizacije za nekretnine mogu svojim krajnjim korisnicima omogućiti da u potpunosti usvoje nove tehnologije, prate složene digitalne tokove rada i postignu povećan nivo produktivnosti kroz mešavinu uputstva u aplikaciji i kontekstualne podrške.

self-help-gif
Vhatfik-ov vizuelni uređivač pruža rešenje bez koda za kreiranje i pokretanje doživljaja i elemenata u aplikaciji koji pružaju kontekstualno navođenje i podršku krajnjim korisnicima u toku posla, kao što su interaktivna uputstva, nove korisničke kontrolne liste, opisi alata, validacije polja i ugrađeni resursni centri.

Obezbeđivanje usklađenosti i bezbednosti podataka

Propust da se sprovedu rigorozne mere zaštite podataka i usklađenost može da izloži sve strane značajnim finansijskim i reputacionim rizicima. Ipak, primena novih bezbednosnih mera može biti složena, ometajući produktivnost ako ne postupate pažljivo.

Imajte proces za nadgledanje regulatornih politika u vezi sa privatnošću, zadržavanjem zapisa i rukovanjem podacima kako biste održali usklađenost. Sprovedite ponavljajuće revizije interno i preko trećih strana da biste potvrdili da odbrana ostaje otporna kako se pretnje razvijaju.

U smislu interne bezbednosti, uspostavite kontrole za sprečavanje gubitka podataka koje blokiraju neovlašćeni pristup. Šifrujte sačuvanu imovinu i bezbedno prenosite dokumente. Takođe možete da izvršite rutinsko testiranje penetracije da biste locirali tehničke propuste pre nego što ih hakeri iskoriste.

Sa DAP-om kao što je Vhatfik, pružite krajnjim korisnicima pametne savete u ključnim trenucima za podsetnike o usklađenosti i pretnje podacima. Takođe možete omogućiti krajnjim korisnicima sa validacijom polja da bi unos podataka bio standardizovan i u pravom formatu.

Korišćenje podataka za optimizaciju procesa

Dodirivanje podataka o nekretninama da biste shvatili performanse, utvrdili probleme i otkrili poboljšanja je od vitalnog značaja za održavanje koraka. Međutim, ova realnost je i dalje nedostižna za mnoge kompanije koje ne znaju kako da maksimalno iskoriste svoje podatke.

Možete početi sa sastavljanjem detalja o listi, šablona ugovora i pokazatelja angažovanja potrošača u objedinjene baze podataka. Kada organizujete svoje podatke, uzmite u obzir postojeće tokove posla i način na koji povezivanje različitih delova slagalice može da ih poboljša.

Vhatfik-ova analitika omogućava IT i timove proizvoda da analiziraju svoje digitalne tokove posla i ponašanje krajnjih korisnika u internim aplikacijama koje koriste agenti i iskustva koja se suočavaju sa klijentima koje koriste kupci i prodavci da identifikuju područja nesuglasica, omogućavajući im da se pozabave ovim problematičnim oblastima sa novim informacijama. podrška za aplikacije i uputstva u trenutku kada je potrebno. Ovo stvara više kontekstualnog iskustva za različite krajnje korisnike, optimizuje radne tokove sa najefikasnijim procesima i pokreće opšte usvajanje softvera.

Podsticanje usvajanja novih tehnologija krajnjim korisnicima


Motivisanje agenata, klijenata i partnera da usvoje nove alate može biti teško. Da biste privukli ljude, morate pokazati kako će novi alati i sistemi podržati tokove posla bez izazivanja značajnih poremećaja ili ugrožavanja kvaliteta.

Za agente, predočite alate koji automatski ubrzavaju svakodnevne zadatke—na primer, obaveštenja, deljenje datoteka i transparentnost statusa. Privlačite brokerske kuće kvantifikovanjem povećanja efikasnosti, bržim poslovima i dodatnim kapacitetima.

Što se tiče potrošača, oslonite se na pogodnost samoposluživanja. To znači stvari kao što su trenutno otkrivanje ili gledanje svojstava umesto da čekate na raspored agenta. Podržite njihove informisane odluke kroz interaktivne modele određivanja cena. Pokažite im kako da se kreću kroz proces u vreme i na mestu koje im najbolje odgovara.

Dok ljudi počnu da uče o tehnologijama koje su deo vaše digitalne transformacije i budu uspešne, podelite njihove priče. Ova vrsta društvenog dokaza može uveliko pomoći onima koji oklevaju da prihvate promenu. Razumevanje metrika na koje treba da pazite i praćenje usvajanja korisnika može vam pomoći da utvrdite da li ste na pravom putu.