Digitalna transformacija u nekretninama
(+primeri, izazovi)
Tehnologija je duboko integrisana u nekretnine, pokreće inovacije i uspeh. Napredne digitalne tehnologije i alati revolucionizuju iskustvo u nekretninama, od kupaca do posrednika. Iskorišćavanjem novih tehnologija, firme za nekretnine mogu povećati efikasnost, personalizovati usluge i pozicionirati se konkurentno za budućnost. Digitalna transformacija predefiniše najbolje prakse i norme za uspeh nekretnina.
61% onih koji su odgovorili na Deloitte-ov izveštaj o komercijalnim nekretninama za 2024. priznaju da se oslanjaju na zastarele sisteme, ali skoro polovina pokušava da ih modernizuje. To postavlja pitanje: šta pokreće efikasne napore modernizacije tehnologije i kako mogu firme za nekretnine da ih implementiraju i integrišu u svoja iskustva, operacije i procese?
Šta je digitalna transformacija u nekretninama?
Digitalna transformacija u nekretninama podrazumeva integraciju digitalnih tehnologija u sektor nekretnina. Uvođenjem novih alata poput veštačke inteligencije i automatizacije menja se način poslovanja nekretninskih firmi i pružanja usluga kupcima, kao i način interakcije agenata, prodavaca i kupaca. Cilj je povećati operativnu efikasnost, poboljšati produktivnost agenata i zadovoljiti klijente (prodavce i kupce) boljim iskustvom koje uključuje glađu uslugu.
Za profesionalce, novi softveri i tehnologije omogućavaju ciljanu generaciju potencijalnih klijenata, informisane analize tržišta i optimizaciju upravljanja transakcijama. Zadaci koji su ručni i vremenski zahtevni mogu biti automatizovani i optimizovani.
Za kupce, virtuelne platforme i moderni sistemi nude opcije za proširenje pristupa i veću praktičnost. Kupci mogu fokusirati svoje preferencije i istraživati nekretnine nezavisno. Takođe im je lakše da se samostalno edukuju i pripreme za interakciju sa profesionalcima tokom procesa.