S CRM podpora boste z lahkoto upravljali vaše stranke in jim tako pomagali pri njihovem uspehu.
Poslednjih nekoliko godina došlo je do drastične promene u odnosima između kompanija i kupaca. Vaši kupci imaju više kontrole, više mogućnosti i samim tim veća očekivanja.
Danas kupci zahtevaju puno pažnje i ličnog stava.
Ovo je prilika!
Danas su zadovoljni kupci recept za rast vašeg poslovanja.
Zadovoljni kupci kupuju više, imaju dugoročne veze sa vama i preporučuju vašu kompaniju svim prijateljima i poznanicima.
Da biste stvorili srećne kupce, morate postati proaktivni u pružanju podrške svojim kupcima. Pored toga, potreban vam je CRM sistem koji vam to omogućava.
Provedite više vremena podržavajući kupce i smanjite broj nepotrebnih zadataka.
Kreirajte e-mail adresau koje će automatski preusmeriti sve dolazne poruke u CRM u vidu zadatka. Ovi zadaci će biti dodeljeni ljudima zaduženim za korisničku podršku.
Pored toga, možete da kreirate bilo koji obrazac za kontakt koji će kupci popuniti. CRM podrška pretvoriće ispunjene obrasce u zadatke koje će primiti odgovorna osoba.
Budite proaktivni u prikupljanju mišljenja svojih kupaca, jer ćete na taj način razumeti njihove potrebe i poboljšati svoje usluge.
Koristite Kabi CRM sistem koji vam omogućava da kreirate i pošaljete upitnike svojim klijentima da biste nadgledali učinak vašeg posla.