CRM sistem omogućava svima - od prodaje, korisničke podrške, marketinga, nabavke/kupovine ili bilo koje druge oblasti - da poboljšaju odnose i komunikaciju sa klijentima. Uz pomoć CRM sistema možete sačuvati kontakt podatke kupaca i potencijalnih kupaca, identifikovati mogućnosti prodaje, zabeležite greške koje su se dešavale, generisati izveštaje i pokrenuti marketinške kampanje itd. I to sve ovo u jednom CRM sistemu. Osim toga, možete podeliti sve informacije o klijentu i čitavu istoriju zadataka (komunikacija, ponude itd.) sa saradnicima kojima je to potrebno.
Samo dostupnost svih relevantnih informacija pojednostavljuje saradnju i rad u kompaniji, čime se povećava produktivnost. Svi u kompaniji mogu da prate:
- kakva je komunikacija sa klijentom
- šta je kupac kupio
- kada je kupac izvršio poslednju kupovinu
- koliko su platili
- i još mnogo toga
CRM tako potpomaže rast svim kompanijama, bez obzira na veličinu ili industriju. Konkretno, CRM sistem može biti koristan za manje kompanije, jer često moraju da pronađu način da od manje dobiju više.